Плакати
Плакати - друкована продукція великих розмірів, в залежності від призначення може ділитися на афіші, банери і постери. Розміри листів бувають різні, від А0 до А4, але найбільш часто замовляються формати - А2 і А3.
Каталоги
Каталог продукції - надає клієнтам інформацію про товари/послуги і підвищують лояльність цільової аудиторії. За призначенням друковані каталоги діляться на іміджеві, рекламні та періодичні.
Наклейки
Наклейки - зображення, надруковане на самоклеючих матеріалах - плівці або папері довільної форми і розміру, призначене для
наклеювання на різні поверхні для рекламних і інформаційних цілей
Бланки
Бланк - це поліграфічний шаблон стандартного документа, на якому заздалегідь надруковані якісь постійні відомості і реквізити, незмінні в кожному аналогічному документі.
Флаєри
Флаєр - найпопулярніший вид рекламної поліграфії. Головне завдання флаєра на сьогоднішній день - зібрати величезну цільову аудиторію потенційних клієнтів для проведення акції або заходи, залучення клієнтів.
Коробки
Наша друкарня має всі можливості для виготовлення коробок і упаковок будь-якої складності. А завдяки застосуванню високоякісних матеріалів пакувальна коробка витримує значні навантаження.
Буклети
Рекламні буклети - це складені надруковані з двох сторін аркуші паперу. І це ефективний вид рекламної поліграфії - завдяки невеликій вартості і високій інформативності ідеальний маркетинговий інструмент для рекламної компанії.
Листівки
Рекламні листівки є невід'ємною складовою рекламних кампаній для практично будь-якого напрямку діяльності. Листівки характеризуються багатьма параметрами,які безпосередньо впливають на вартість і презентабельність.
Папки
Фірмові папки для паперів-це невід'ємний атрибут ділового життя кожної поважаючої себе компанії. Папки з логотипом володіють великою функціональною корисністю і створюють презентабельний імідж компанії.
Конверти
Конверти можуть зробити вашу пошту виділяється і
запам'ятовується. Пошта буде виглядати професійної, ваш бренд помітять. Вони допоможуть привернути увагу бізнес партнерів і прорекламувати свою компанію.
Етикетки
Всім добре відомо, що етикетка - це один з основних факторів привабливості товару для покупця. Красива і яскрава етикетка відразу привертає увагу, а також складає в голові людини образ самого товару.
Дизайн
Дизайнер в першу чергу це "Художник" з великої літери. Без хорошого дизайнера сучасна поліграфія не зрушиться з місця. І наша компанія може похвалитися даними фахівцями вищого класу.
Каширування
Каширування - один з видів постпечатной обробки поліграфічної продукції. Суть технології полягає в тому, що до більш щільної основі приклеюється або пріпрессовивают лайнер - менш щільний матеріал.
Тиснення
Різноманітність фольги відкриває широкі можливості для декорування, дозволяючи метализувати або розфарбовувати ділянки поверхні, надаючи їм привабливого вигляду або оберігаючи від підробок.
Висічка
Висічка - це процес висікання з картонного або паперового листа прямокутної форми виробів з більш складною конфігурацією. Для висікання використовується тигельний прес в якому використовуються плоско-висікальні штампи.
Склеювання
Склеювання в поліграфії - це процес склеювання частин складових паперових або картонних виробів. Склеювання використовується при виготовленні таких виробів, як брошури, журнали, зошити, блокноти, комплекти бланків, коробки та ін ...
Вклейка віконця
Вклейка віконець з плівки і поліпропілену зараз є однією із затребуваних послуг у виробництві паперової та картонної упаковки. Це дозволяє споживачеві ознайомитися з упакованою продукцією, не порушуючи цілісність упаковки.
Гібридний Уф лак
Уф лаки - популярні через можливість створення різних спецефектів, в тому числі і шорстких поверхонь. Переваги: найяскравіший ефект глянцю, можна наносити тонким або товстим шаром, забезпечують високу щільність ...