Друк рекламних листівок та їх розповсюдження серед населення - це найпростіший і дешевий спосіб донесення інформації. Найчастіше це великий тираж, оскільки їх роздають в магазинах, на вулицях, там де великий потік людей. Самі практичні формати листівок А5 і А6. Листівка може бути чорно-білою або складатися з чотирьох основних кольорів. Цей вид друкованої продукції призначений для реклами, тому його потрібно складати на мові реклами. Помітні пропозиції, які легко читаються і запам'ятовуються.
Листівки можна розділити на основні категорії: іміджеві - їх використовують на важливих заходах і друкують невеликими тиражами. Масові - вони розраховані, щоб охопити максимум людей. Флаера- це майже листівка, їх оформляють у вигляді купонів, запрошень. Їх об'єднує загальна інформація: адреса, контактна інформація, схема проїзду.
Цей вид друкованої продукції дуже зручний для проведення рекламних і промо-кампаній. Листівка зручна для відвідувачів і містить необхідну інформацію. Листівки здатні забезпечити ефективний і швидкий результат при мінімальних витратах.